sobota, 29 czerwca 2013

Odcinek I + gość specjalny

Doczekaliśmy się pierwszego pełnometrażowego odcinka The Blogger Show. Tak się akurat złożyło, że w premierowym odcinku pojawił się gość w osobie piwowara Browaru Piwna, czyli Wojtek Piasecki. Stało się tak, gdyż przedwczoraj (czwartek 27.06.2013 r.), Browar Piwna i Degustatornia Gdańsk zainicjowały współpracę pod hasłem 'Dwa bratanki'. W programie oprócz rozmowy z Wojtkiem na temat tejże współpracy i jego piwach, krótki komentarz do najnowszej reklamy Perły oraz odnośnie ostatniej alebrowarowej etykiety.


PS. Jeśli ktoś poczuł się urażony formą, treścią lub formą i treścią tego filmu, serdecznie taką osobę przepraszamy, nie taki był nasz zamiar.

8 komentarzy:

  1. Woow, super !
    Kolejny v-blog piwny.
    Czy moglibyście oprócz "publicystyki" wzorem innego "sławnego" blogera wprowadzić degustacje i oceny piw ?
    Trochę słabo nagrał się dźwięk.
    Chyba jakiś mikrofon byłby wskazany.
    Już z niecierpliwością czekam na kolejne odcinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, tak będą degustacje, będzie publicystyka i dobry humor. Co do dźwiękuj, na razie operujemy małą kamera, taką kieszonkową, ale o mikrofon się postaramy :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Głos jak ze studni, pełno szumów,Ryśka nie słychać wogóle. Liczyłęm na jakieś konkrety piwne a tu chwila tylko o Ale... a reszta to niepotrzebne wytapianie czasu i te zjeżdżanie na tematy religijne ni jak ma się do dobrego piwa i dobrego bloga o piwie. Dowcipu z muppet show nie dogonicie nigdy. Jeżeli taki ma być cały blog to chyba sobie podaruję jego oglądanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna inicjatywa Panowie. Zawsze dobrze, że coś nowego. Chociaż tematyka, którą podjęliście taka sobie - z trzech tematów podobał mi się tylko pierwszy.

    Niestety mi się ciężko tego słuchało, przez tendencję Tomka do kończenia zdania za pomocą ",tak?". Może jestem przeczulony, ale mnie to drażni na tyle, że prawie zastopowałem filmik i chciałem zrezygnować z oglądania do końca :-D

    Bardzo przydałby Wam się jakiś mikrofon, bo beznadziejnie słychać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też drażni te 'TAK' - mówię to ja Tomek. Postaram się popracować nad tym, a w mikrofon już inwestujemy :) Postaramy się by tematy bardziej podobały się słuchaczom. O lepszy humor też się postaramy, choć Muppetów raczej nigdy nie przebijemy :)

      Pozdrawiam
      Tomek

      Usuń
  4. Pierdolenie o Szopenie. Ten gruby z prawej najebany, że tak bełkocze? Panowie w okularach w porządku, jednak za długo i nudno.Pierwsze koty za płoty, z czasem bedzie lepiej. Może... Nie jest łatwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaramy się, by było tylko lepiej i wierzę mocno, że tak będzie. Pan po prawej stronie nie był ..., był trzeźwy, ręczę za to :)

      Usuń
    2. A ty jesteś pijany, czy po prostu nikt cię nie nauczył kultury?

      Usuń