piątek, 5 lipca 2013

Odcinek II

Dziś drugi odcinek, singlowy niestety, Bartek nie mógł wystąpić, za co serdecznie przeprasza. Dziś główny temat to wydarzenia związane z datą 4 lipca, a w szczególności o PiwoWAR Battle. 


 PS. Nagrywając drugi odcinek, ja (Tomek) wziąłem sobie do serca wasze komentarze i zmniejszyłem do minimum wymawianie słowa 'tak'. Rozumiem, że was to drażni, uwierzcie mi, mnie samego też. Czasami jednak jest to silniejsze ode mnie. Były też głosy co do jakości dźwięku - w tym temacie jeszcze jest sporo do zrobienia, ale postaramy o jakiś zewnętrzny mikrofon, by wszystko było znacznie lepszej jakości i nie denerwowało was za bardzo.

5 komentarzy:

  1. "Tak" lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No jest progres :-D
    Tylko mjuzik pod koniec trochę za głośny, wcześniej podkręciłem głośniki, żeby lepiej słyszeć co mówisz, a tu potem jebło mi na cały pokój i musiałem znowuż ściszać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, cieszę się, że widać progres, a i z dźwiękiem postaramy się sprogresować także :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tomku, w sierpniu bitwa na American Stouty ;) Pzdr Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm, no właśnie dowiedziałem się o tym po nagraniu. Byłem święcie przekonany, że to będzie bitwa na wity. Jak widać nikt nie jest nieomylny :( Pozdrawiam Tomek :)

      Usuń